Na profilu twitterowym „Resetu” podano, że kolejne odcinki „Resetu” od wtorku 22 sierpnia będzie można oglądać co tydzień o godz. 21:30. Tak samo jak w przypadku pierwszego sezonu serial będzie pokazywany równocześnie na antenie TVP1 i TVP Info.
- Ponad rok prac archiwalnych, setki rozmów i godziny nagrań. Za nami praca, w wyniku której dowiedzieliśmy się, jak wyglądał reset relacji pomiędzy Polską a Rosją - zapowiada Michał Rachoń.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-rozrywkowy-show-program-publicystyczny,7169494417107073a ##

„Reset” w TVP1 i TVP Info
Pierwszy sezon „Resetu” był emitowany w TVP1 i TVP Info w poniedziałki o godz. 21:30. Od 12 czerwca a 24 lipca pokazano siedem odcinków, które oglądało średnio 1,54 mln widzów. Przełożyło się to na 15,10 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,36 proc. w grupie 16-49 oraz 8,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Wszystkie odcinki serialu zamieszczono na youtube’owym koncie TVP Info, także w wersji anglojęzycznej.

- Film dokumentalny jest przywracany na należne miejsce. „Reset” bardzo się wyróżnia. Po raz pierwszy masowa publiczność ogląda serial dokumentalny odcinek po odcinku. 16-17 procent udziału w rynku, to się nie zdarzyło dokumentom w Polsce od 20 lat. To pokazuje, jak ludzie na „Reset” czekali - mówił prezes Telewizji Polskiej Mateusz Matyszkowicz na początku lipca podczas zjazdu Klubów „Gazety Polskiej”.
Podziękował Michałowi Rachoniowi i Sławomirowi Cenckiewiczowi za przygotowanie „Resetu”. - Przyszli i powiedzieli: zbadaliśmy to, mamy dokumenty, możemy to pokazać. Krok po kroku, dokument po dokumencie. Stało się możliwe pokazanie tego opinii publicznej - podkreślił.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marcin-brodowski-szef-tvp3-wroclaw-miroslaw-spychalski-odwolany-jacek-kurski,7169494201751681a ##

W zeszłą sobotę odcinki pierwszego sezonu zaczęła emitować Telewizja Republika.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia widownia minutowa TVP1 wynosiła 454 772 osób, co dało 7,97 proc. udziału w rynku oglądalności (po spadku rok do roku o 3,5 proc.), a TVP Info miało 265 788 osób przeciętnej widowni minutowej i 4,66 proc. udziału w rynku oglądalności (16,5 proc. mniej niż przed rokiem).











