Rittal z agencją Best Brands PR

Na początku maja agencja Best Brands PR rozpoczęła działania public relations dla firmy Rittal – czołowego dostawcy systemów obudów i szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT na świecie. Działania obejmować będą współpracę z mediami oraz realizację kampanii reklamowej w ramach planowanych akcji marketingowych.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rittal z siedzibą w Herborn w Hesji jest największą firmą w holdingu Friedheim Loh Group. Prowadzi działalność na całym świecie, obecnie ma 8 zakładów produkcyjnych i 64 spółek zależnych. Proponowane przez Rittal rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w każdej gałęzi przemysłu czy w branży informatycznej. „Chcemy na bieżąco być w kontakcie ze swoimi odbiorcami i potencjalnymi klientami. Wiemy, że nie wystarczy już tylko informowanie o nowych rozwiązaniach – warto pokazywać ich funkcjonalność oraz efekty, jakie przynoszą naszym klientom. Chcemy też położyć większy nacisk na niestandardowe formy, dlatego podjęliśmy decyzję o wznowieniu współpracy z profesjonalną agencją public relations, która posiada także doświadczenie w zakresie nowych rozwiązań marketingowych oraz naszej branży” – mówi Monika Kuciej, marketing manager firmy Rittal Polska.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy poprzez działania media relations. Za obsługę klienta w zakresie rozwiązań firmy odpowiada zespół projektowy Moniki Apitz i Martyny Andziak.

Więcej informacji na temat firmy Rittal dostępne jest na stronie www.rittal.com/pl-pl/.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą