RMF FM kontratakuje

Rozpoczynająca się dzisiaj jesienna kampania RMF otwiera okres przygotowań do obchodów 15-tej rocznicy powstania stacji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już niebawem 15-te urodziny RMF FM. Dzisiaj rusza nowa kampania promocyjna RMF FM, która otwiera okres przygotowań do obchodów tej rocznicy.

Najważniejszym elementem kampanii będzie premiera płyty "Najlepsza Muzyka. Jak zawsze RMF FM", która nastąpi w połowie miesiąca.

Jesienna akcja promocyjna RMF FM obejmie najważniejsze polskie media. Spoty telewizyjne wyemitują TVP1, TVP2, TVN, Polsat i stacje satelitarno-kablowe. Reklamy pojawią się w blisko 40 tytułach prasowych, w internecie i na antenie RMF FM.

W całym kraju pojawią się też billboardy: ich grafika będzie nawiązywać do otoczenia, w którym będą eksponowane.

Kampania uzupełnią dodatkowe działania promocyjno-antenowe. Już 27 września ruszył nowy konkurs w RMF FM rozgrywający się wokół naklejek, które zostały wysłane do miliona firm i instytucji w całej Polsce.

Zimą RMF FM zaprosi słuchaczy do kolejnej zabawy.

Wielki finał zaplanowana na 15 stycznia 2005 roku - w 15 rocznicę powstania RMF FM. Już teraz trwają przygotowania do projektów promocyjnych, które uświetnią jubileuszowy rok 2005.. Start nowej kampanii przypada na bardzo dobry okres dla RMF FM. Największa polska stacja radiowa ma prawie 9 mln słuchaczy dziennie i ponad 22 mln tygodniowo i osiąga 25-procentowy udział w rynku radiowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu