Kozyra nie pożegna się jednak z firmą. Od 1 września wejdzie dozarządu Eurozet, gdzie będzie odpowiadał zaprojekty rozwojowe Grupy (głównie telewizyjne i multimedialne).
- Do końca sierpnia jestem prezesem i redaktorem naczelnymRadia ZET. Przygotowuję program i kampaniępromocyjną na jesień - powiedział RobertKozyra.
- Nie szukamy prezesa Radia ZET (zostanie nim MonikaBednarek, prezes Eurozet - red.). Osoba, która mniezastąpi, będzie dyrektorem programowym stacji. Będę brał aktywnyudział w rekrutacji a potem wdrożę tę osobę w nowe obowiązki -tłumaczył Kozyra. Jak dodał, "dla spółki Eurozet kluczowa jestteraz dywersyfikacja przychodów, dlatego w zarządzie Eurozet zajmęsię projektami multimedialnymi i telewizyjnymi".
Największą od lat różnicę w słuchalności dwóch największychradiostacji w Polsce Kozyra tłumaczy "odmładzaniem brandu". - RadioZET jest od dwóch lat w okresie transformacji. W takim czasiezdarza się, że przejściowo odbija się to na czasie słuchania. Mamydziś prawie ośmiomilionową grupę słuchaczy - jeden z najlepszychwyników w historii. Inna sprawa to niewytłumaczalny, tylkoprogramem, aż 5 procentowy wzrost wyników RMF-u w ostatnim czasie.Niewątpliwie RMF-owi pomógł telefoniczno-smsowy konkurs w którymzamiast: "halo" trzeba powiedzieć: "Nalepsza muzyka w RMF FM". Tomoże mieć wpływ na badania sluchalności radia które przeprowadzasię też telefonicznie - ocenia Robert Kozyra.

Robert Kozyra jest związany z Radiem ZET od czternastu lat.Oprócz zarządzania Radiem ZET odpowiadał za rozwój innych stacjiradiowych w Grupie.
Rekord RMF FM, duży spadek Radia ZETNajnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company(luty-kwiecień 2009 r.) pokazuje, że liderem rynku radiowego wPolsce jest RMF FM (udział w rynku 27,0 proc.). Nadrugim miejscu znalazło się Radio ZET, którego udział w rynku spadłdo 16,3 proc. (-2,6 punktu proc.).











