Szczechura odpowiada za rozwój segmentu klientów bezpośrednich, budowanie strategii sprzedażowej oraz ofertowej.
- Liczymy, że połączenie wieloletniego doświadczenia Roberta, zebranego w ramach branży badawczej oraz jego sprzedażowego zacięcia, pozwolą nam w krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona nowych biznesowych partnerów - mówi Ewa Kubica-Ścieszko, dyrektor zarządzająca Instytutu Badań Pollster.
Robert Szczechura ostatnio pracował w firmie Billon (zajmującej się technologią, pozwalającą płacić e-pieniądzem), gdzie pełnił funkcję szefa sprzedaży. Ale z branżą badawczą związany jest od 2007 roku, gdy rozpoczął pracę w Ipsos Polska. Następnie pracował w Grupie IQS.
IB Pollster jest częścią Grupy ZPR Media. Specjalizuje się w badaniach CAWI, jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl.












