RocketJobs.pl startuje z nową kampanią "Misja: Praca"

Portal RocketJobs.pl startuje z nową platformą komunikacji "Misja: Praca" opracowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v Matt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Portal RocketJobs.pl rozszerza profil działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanseoraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt powstała platforma komunikacyjna “Misja:Praca”.

- Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla RocketJobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut - na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami - komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

Artur Leśniak, marketing manager serwisu dodaje, że obecna kampania jest swego rodzaju metaforą. - Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi portalu poprzezidealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności  - mówi Artur Leśniak. Podkreśla, że serwis chce być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej”.

W ramach kampanii promującej nową ofertę, powstał film oraz krótsze wersje 30-sek. i 6 - sek., dedykowane poszczególnym, nowo wprowadzonym na RocketJobs.pl kategoriom pracy umysłowej - finanse, sprzedaż, inżynieria i marketing.

Spoty wyreżyserował Arek Nowakowski, a scenografię zaprojektowała i stworzyła Paulina Płachecka. Za produkcję odpowiada Marysia Surzycka z SHOOTME Visual Artists.

Spoty emitowane są w YouTube i w mediach społecznościowych oraz serwisach VOD. Za koncept kreatywny odpowiadaagencja 180heartbeats + Jung v Matt, planowaniem i zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół RocketJobs.pl oraz agencja mediowa MediaHub.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady