Średnia oglądalność odcinków 15. edycji „Rodzinki.pl”, pokazanych w okresie od 8 września do 1 grudnia br., wyniosła 917 tys. widzów, co przełożyło się na 8,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie serial oglądać można było w niedziele o godz. 16.25.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji z 17 listopada, który zainteresował 1,19 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 210 tys. osób. Trzynastą edycję „Rodzinki.pl” (pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia ub.r.) śledziło średnio 1,13 mln osób przy udziałach na poziomie 8,50 proc. w 4+, 10,19 proc. w 16-49 oraz 9,40 proc. w 16-59. Wówczas produkcja emitowana była w zupełnie innym paśmie - w piątki o godz. 21.45. Telewizja Polska wraz z początkiem 15. sezonu „Rodzinki.pl” podjęła decyzję o zmianie pasma serialu na niedzielne popołudnia, ponieważ w piątkowe wieczory stacja postanowiła umieścić reaktywowany teleturniej „Czar par”. ##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-10-tvp2-1-83-mln-widzow-tvp2-lider-rynku,7170801439807617a ##
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem była TVP1, co dało jej 12,16 proc. udziału. Drugi był Polsat (11,42 proc.), a czwarty - TVN (4,18 proc.).

Stacja była trzecia również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 12” wyniosły 2,37 mln zł. Dla porównania trzynasty sezon z reklam zarobił 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-6-sezon-ogladalnosc-tvp1-byla-liderem,7170801493034625a ##












