Liderem rynku telewizyjnego w 2006 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2006 rokiem TVP1 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,67 punktu proc. do poziomu 24,69 proc.. Druga w rankingu TVP2 straciła 1,13 punktu proc. (20,28 proc.).
Trzecie miejsce obroniła telewizja Polsat, która zanotowała spadek o 0,76 punktu proc. (16,13 proc.). Na czwartym miejscu - mimo wzrost o 0,74 punktu proc. - znalazła się TVN (15,39 proc.).
Wszyscy 4+Lp.200520061TVP124,02TVP124,692TVP221,41TVP220,283Polsat16,89Polsat16,134TVN14,65TVN15,395TVP34,75TVP35,206TV42,57TV42,187TVN Siedem1,49TVN 241,898TVN 241,41TVN Siedem1,249TVP Polonia1,04TVP Polonia0,7910Cartoon Network0,65Cartoon Network0,6711Eurosport0,55Mini Mini0,6112Discovery0,51Polsat 2 International0,5413Tele 50,50VIVA Polska0,4814Jetix/Fox Kids do 31-12-20040,47Jetix/Fox Kids do 31-12-20040,4715TV Puls0,47Tele 50,46

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera utrzymała TVP1.
Wszyscy 16-49Lp.200520061TVP120,76TVP121,042TVP219,56TVP219,113Polsat19,32Polsat18,544TVN16,54TVN17,375TVP33,51TVP33,626TV43,07TV42,517TVN Siedem1,76TVN Siedem1,598TVN 241,07TVN 241,489TVP Polonia1,00VIVA Polska0,8210Discovery0,72TVP Polonia0,7411VIVA Polska0,68Polsat 2 International0,6112Tele 50,59Tele 50,6113Eurosport0,57Mini Mini0,6014Cartoon Network0,53Discovery0,5915Polsat 2 International0,53Eurosport0,47
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVP, którą dogonia telewizja TVN.
Wszyscy 16-49 miastaLp.200520061TVP118,74TVP118,902TVN17,85TVN18,483TVP217,31TVP217,104Polsat16,50Polsat16,645TVP33,36TVP33,366TV43,15TV42,677TVN Siedem2,48TVN Siedem2,178TVN 241,50TVN 242,099TVP Polonia1,28VIVA Polska1,1110Discovery1,05TVP Polonia0,9811VIVA Polska0,95Mini Mini0,8612Eurosport0,78Discovery0,8413Cartoon Network0,73Tele 50,6914Mini Mini0,73Polsat 2 International0,6815MTV Polska0,72Eurosport0,65











