„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów

„Rolnik szuka żony” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 2,54 mln osób.

Przełożyło się to na 16,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,02 proc. w grupie komercyjnej.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku TVP1 w tym paśmie zyskała ponad milion widzów. Wówczas stację śledziło 1,48 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,75 proc. oraz 9,17 proc. udziału. Pokazywała ona wtedy filmy fabularne.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający dotąd w tym paśmie eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, finałowe spotkanie MŚ w siatkówce, „Tylko muzykę” i serial „Kości”, co daje mu jak na razie 19,46 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Lekarze” i „Na językach”; 9,44 proc.), a czwarta - Dwójka („Czas honoru. Powstanie”, felieton „Powstanie - miasto i ludzie” oraz magazyn „Kocham kino”; 5,26 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

„Rolnik szuka żony” to reality-show, w którym kilku mężczyzn prowadzących gospodarstwa rolne szuka miłości swojego życia. Widzowie mogą zobaczyć, jak spotykają się oni z kolejnymi kandydatkami i wybierają te, z którymi chcą spędzić życie. Program prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada Fremantle Media Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spada-widownia-show-kto-poslubi-mojego-syna-tvn-liderem-rynku ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu