„Rolnik szuka żony” znów na czele rozrywki, „Wiadomości” tuż za hitowymi serialami TVP2

W zeszłym tygodniu na pozycję lidera oglądalności polskiej telewizji powrócił serial „M jak miłość”, a trzecie miejsce zajęły „Wiadomości". Wśród programów rozrywkowych prym wiódł „Rolnik szuka żony”, wyprzedzając „Taniec z Gwiazdami” i „Mam talent!”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” znów na czele rozrywki, „Wiadomości” tuż za hitowymi serialami TVP2
Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 12 do 18 października br. najwięcej widzów zgromadził serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek zobaczyło 6,91 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,36 proc.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, także emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,24 mln widzów, a jego udział wyniósł 31,94 proc.

Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości” TVP1, które obejrzało w niedzielę 4,35 mln osób przy udziale wynoszącym 26,32 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który zanotował rekordową w tym sezonie widownię - oglądało go 4,26 mln osób, a jego udział wyniósł 26,13 proc. Program zajął w całym zestawieniu piąte miejsce.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło 3,31 mln oglądających (21,29 proc. udziału). Trzeci był „Mam talent!” TVN z oglądalnością na poziomie 3,02 mln osób i udziałem wynoszącym 19,25 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,47 mln widzów i 34,26-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,64 mln; 24,80 proc.), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,57 mln; 21,92 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął program „Mam talent!”, które obejrzało 1,31 mln widzów przy 20,92-proc. udziału. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do programów, takich jak: „Kuchenne rewolucje” (TVN 1,28 mln; 19,19 proc.), ”Hell’s Kitchen” (Polsat, 1,21 mln; 17,41 proc.) oraz „Top model” (TVN, 1,19 mln; 19,38 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji