Wydawca "Super Expressu" poinformował wczoraj, że rośnie sprzedaż gazety. Jak wynika z szacunkowych danych Media Express w sierpniu sprzedano o ponad 13 % egzemplarzy więcej niż w czerwcu. Wzrostowy trend dotyczy wszystkich wydań: codziennych, piątkowego i sobotniego. (więcej poniżej)
- Strategia, którą zaczęliśmy realizować wiosną tego roku, przynosi spodziewane efekty. Wyznaczyliśmy sobie ważne cele: wzrost częstotliwości zakupu, wizualizację "SE" w punktach sprzedaży, radykalne zmiany w samej gazecie. Nad ich pełną realizacją wciąż pracujemy, ale pozytywne rezultaty już są widoczne. Po raz pierwszy od wielu miesięcy sprzedaż naszej gazety rośnie - informuje "Media Express".
A czym wydawca tłumaczy ten wzrost?
- "SE" postawił na newsy. Jest wyrazisty, radykalny, czasem kontrowersyjny. Wrócił do korzeni, stając się na powrót prawdziwym tabloidem. Ta przemiana wsparta została solidnym programem marketingowym. Nie przypadkiem "odkrywamy karty". To właśnie talia kart z karykaturami polityków przyczyniła się do letniego wzrostu. Rośnie również czytelnictwo "SE". Po naszą gazetę sięga ponad 4 miliony ludzi i coraz więcej jest tych, którzy czytają "Super Express" codziennie (w czerwcu 20,3%) - informuje nadawca.

Najlepsze, wakacyjne jedynki "Super Expressu" (lipiec-sierpień 2003)
Jedynki najlepiej ocenione przez czytelników "Super Expressu"*
*badanie codzienne "Super Expressu" przez Target Group











