Roszady w G+J Polska

Małgorzata Nocuń dołączyła do działu marketingu w G+J Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Małgorzata Nocuń rozpoczęła pracęw zespole marketingu G&J Polska, gdzie objęła stanowisko Brand Managera miesięczników Moje Mieszkanie i Feniks.

Nocuń z prasą związana jest od 4 lat. Ostatnio pracowała jako Produkt Manager tygodnika Ozon a wcześniej jako Brand Manager tygodnika Pani Domu w Axel Springer Polska.

Karierę rozpoczęła w marketingu RRM (Biuro Reklamy Radia Zet i Radiostacji) gdzie odpowiadała za promocję B2B.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online