Średnia oglądalność codziennej audycji Piaseckiego w okresie od 2 września do 16 października 2019 roku wyniosła 444 tys. osób, co przełożyło się na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Rozmowa Piaseckiego” emitowana jest w TVN24 od poniedziałku do czwartku o godz. 7.30.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wstaje-dzien-nowy-program-ogladalnosc-tvp-info,7170829689940097a ##
Względem analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 69 tys. widzów, ale spadł jej udział w grupie 16-49. Od 3 września do 17 października ub.r. cykl śledziło średnio 375 tys. osób, a jego udział wyniósł 12,88 proc. w 4+, 8,52 proc. w 16-49 i 10,43 proc. w 16-49.

Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie pokazane zostało 14 października br. (emisja wyjątkowo o 8.30) - obejrzało je 596 tys. widzów.
Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Piaseckiego zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 7,74 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (2,28 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„Rozmowa Piaseckiego” to emitowany od września ub.r. program Konrada Piaseckiego, który w swoim paśmie zastąpił analogiczną audycję „Jeden na jeden”, którą prowadził Bogdan Rymanowski (dziennikarz przeszedł do Telewizji Polsat).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-w-tyle-wizji-wyniki-ogladalnosci-jesien-2019,7170829172279425a ##











