Rusza olimpijska kampania Samsung Omnia II

W prasie, internecie i outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa telefonu Samsung Omnia II związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver. Akcja podkreśla, że w urządzeniu można oglądać relację z występów Polaków na tych zawodach.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Samsunga Omnii II podkreśla, że jest on oficjalnym telefonem Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010. Z tej okazji firma udostępniła w serwisie internetowym omnia.samsung.pl aplikację WOW, dzięki której można oglądać olimpijskie występy Polaków zarówno przy pomocy tego urządzenia, jak i modeli Omnia Lite i Omnia i900. Reklamująca to kampania przebiega pod hasłem "Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Twojej komórce".

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, dodatki poświęcone tematyce igrzysk, magazyny komputerowe), internecie (portale biznesowe, informatyczne i komputerowe) oraz na outdoorze (spoty na ekranie LED w centrum Warszawy, scrolle i lightboxy na lotnisku Okęcie, billboardy przy trasach dojazdowych do kurortów narciarskich). Adaptację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja Cheil Communications, która przy planowaniu i zakupie mediów współpracowała z domem mediowym Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu