Ruszają mistrzostwa. „Głowy do góry!”

PZU uruchomił kampanię Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie (grupowe występy Polaków, ćwierćfinał i półfinał), 2 w Gdańsku (Hiszpania – Włochy i ćwierćfinał) oraz 1 we Wrocławiu (Czechy – Polska).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Meksykańska fala? Hiszpańskie "olé"? Afrykańskie wuwuzele? To wszystko może wkrótce przejść do historii... Akcja PZU „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem!“ daje możliwość kibicowania w niecodzienny sposób. W trakcie każdego z siedmiu eventów kibice będą mogli otrzymać wielkoformatowe wydruki swojej twarzy i dzięki temu gadżetowi pokazać się jako „Wielcy Kibice“, którzy kibicują z głową. Podczas transmisji telewizyjnych z meczów piłkarskich widok trybun jest nieodzwonym elementem widowiska. Wyróżniający się kibice przyciągają uwagę realizatorów transmisji telewizyjnych i fotoreporterów. Wydruki PZU pozwalają wyróżnić się i pokazać całemu światu.

Wydruki będzie można wykonać w punktach „Wielkiego Kibica“ PZU zlokalizowanych w najbardziej ruchliwych punktach miast-gospodarzy: w Warszawie na Placu Konstytucji, we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim, a w Gdańsku na Targu Węglowym. Będą  one dostępne zarówno dla tych, którzy będą kibicować na stadionie, jak i tych, którzy mecz obejrzą w strefie kibica.

PZU przygotował również wielkoformatowe wydruki z hasłami wzorowanymi na okrzykach kibiców, które będą rozdawane w pobliżu punktów „Wielkiego Kibica“ przez animatorów.

Akcja „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem” jest częścią komunikacji odświeżenia marki PZU rozpoczętego w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości zmian w PZU, a także podkreślenie nowoczesnego podejścia do Klientów.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie: http://www.glowydogory.pl/. Aktywności ruszają dziś, 8 czerwca i potrwają do końca miesiąca.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele