Kampania „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” obejmuje spoty reklamowe w telewizji (od 22 stycznia 2012 r.), w kinach, reklamę na nośnikach outdoor, kampanię w internecie, BTL oraz promocję poprzez wewnętrzne kanały banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.
Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez znany duet Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja EURO RSG.
Zdjęcia do filmu powstały w Polsce. Nadzór nad realizacją spotu sprawował dom produkcyjny Dynamo. Planowanie mediów przygotował dom mediowy MediaCom.

Kampania wizerunkowa „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” potrwa do końca marca 2012 roku. Spot jest dostępny pod linkiem:
Eurokonto Mobilne to nowe konto w Banku Pekao, którego główną zaletą jest najszersza na rynku dostępność przez telefony komórkowe oraz możliwość zredukowania opłat za korzystanie z konta i dołączonej karty debetowej. Wraz z Eurokontem Mobilnym klienci dostali do dyspozycji Mobilny Planner Zakupów w ramach programu rabatowego „Płać kartą, bo warto!”. Dzięki usłudze geolokalizacji mogą sprawdzić w telefonie, czy w pobliżu znajduje się punkt usługowo- handlowy, oferujący atrakcyjne rabaty.
Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce (wg. stress-testów przeprowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego w lipcu 2011 roku) i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec III kwartału 2011 r. na poziomie 17,1%).

Bank Pekao SA jest czterokrotnym zdobywcą tytułu Najlepszego Banku w Polsce przyznawanego przez „Euromoney”. Trzykrotnie był uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyny „The Banker” i „Global Finance”, ostatnio w 2010 roku. W 2011 roku po raz czwarty z rzędu otrzymał prestiżowe nagrody magazynu „Global Finance” za usługi bankowości korporacyjnej, która została uhonorowana m.in. nagrodą „Złotego Bankiera” za pierwsze w Europie wprowadzenie do oferty usługi identyfikacji klienta za pomocą odcisku palca. W bankowości detalicznej bank zdobył w 2011 roku godło „Teraz Polska” za system bankowości elektronicznej Pekao24.
Bank Pekao SA dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w 22 krajach Europy. W grupie kapitałowej Pekao znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa domy maklerskie oraz spółki oferujące leasing i faktoring.

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach poprzez sieć 9600 placówek oraz zatrudnia w sumie ok. 160 tys. osób.











