Ruszyła kampania informacyjna "Bomby"

19 stycznia 2007 r. wystartowała kampania promocyjna "Bomby" w reż. Macieja Kowalewskiego - spektaklu, który z początkiem 2007 roku przenosi się na stałe do Centrum Artystycznego Montownia.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie prowadzona m.in.:na nośnikach reklamy zewnętrznej (autobusach, filarach) w Warszawie,na stronach Onet.pl , na stronach JoeMonster.org,w kilku stacjach radiowych.

   

Kampania ma na celu poinformowanie widzów o nowym miejscu wystawiania spektaklu, jak również promocję największej off-owej produkcji teatralnej w Polsce.

Za kreację odpowiada Paweł Barski z departamentu marketingu ATA-INT.LTD.

„Bombę” będzie można zobaczyć na deskach Montowni 26-18 stycznia, 6-11 lutego oraz w kolejnych miesiącach.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii