Startująca właśnie kampania społeczna "Ludzi nienaprawia się tak łatwo" sugestywnie pokazuje remontodcinka drogi, na którym miał miejsce wypadek. Hasło akcjipodkreśla, że ofiary takich zdarzeń wymagają kosztowniejszegoleczenia, zachęcając do wysyłania SMS-ów o treści POMOC pod numer72152. Z każdej takiej wiadomości 2 zł trafia do StowarzyszeniaDroga i Bezpieczeństwo zajmującego się pomocą medyczną,psychologiczną i prawną osobom poszkodowanym w wypadkach, cosymbolicznie odzwierciedla światełko zapalone w serwisieinternetowym www.pomagamyrazem.pl. Kampaniajest skierowana zarówno do użytkowników dróg, jak i wszystkichludzi dobrej woli
Akcja jest prowadzona na zasadach non profit w TVN Turbo,tytułach prasowych, serwisach internetowych i stacjach radiowychAgory oraz tygodnikach Forum i Polityka. Kreację kampanii -zaplanowanej do 30 sierpnia - przygotowała agencja reklamowaS4, natomiast planowaniem mediów zajął się dommediowy Mediaon.












