Ruszyła międzynarodowa kampania G2A.com

Agencja Pro/Porcja tworzy międzynarodową kampanię AI dla G2A.COM zatytułowaną „Best Gate 2 Play”. Otwiera nią serię spotów promujących platformę oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ruszyła międzynarodowa kampania G2A.com
fot. materiały prasowe

Wszystkie filmy stworzone na potrzeby tej kampanii zostały opracowane z zachowaniem tradycyjnego procesu produkcji, wspieranego nowoczesną technologią AI, w której wygenerowano sekwencje wszystkich ujęć. Dzięki temu udało się podkreślić szeroki zakres ofert platformy oraz jej przyszłościowe podejście do cyfrowej rozrywki.

Kampania będzie głównie promowana na rynkach amerykańskim, hiszpańskim oraz brytyjskim.

– Ta kampania pokazuje, jak połączenie sztucznej inteligencji i kreatywności może kształtować przyszłość branży marketingowej. „Best Gate 2 Play” wyznacza nowe standardy, prezentując gamę cyfrowych ofert G2A.COM na styku technologii id esignu. Pro/porcja pomogła wyrazić wizję klienta w dynamiczny, futurystyczny sposób, podkreślając, że przyszłość rozrywki napędzana jest innowacją i AI – mówi Błażej Baar, partner w agencji pro/porcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów