Ruszyła miejska kampania obuwia Caterpillar

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa obuwia Caterpillar. Akcję – prowadzoną w prasie, sklepach i na outdoorze – przygotowały firmy AmerSport i PRO Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Caterpillar, marki obejmującej obuwie i akcesoria obuwnicze, podkreśla miejski styl jej modeli z kolekcji jesień – zima 2010. Akcja obejmuje prasę dla mężczyzn (m.in. „Logo”, „Men’s Heath”, „Top Gear”, „Kreator” – dodatek do „Playboya”), outdoor (billboardy, citylighty, frontlighty i nośniki na autobusach w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku) oraz działania w sklepach.

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – i zakup prasy na jej potrzeby przygotowała dystrybuująca produkty Caterpillar firma AmerSport, a za zakup outdooru odpowiada dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"