Podobnie jak w latach poprzednich, w kampanii biorą udział osoby chore na stwardnienie rozsiane. Spoty opowiadają o młodej matce oraz nauczycielu.
Tegoroczna kampania obejmuje emisję reklam w wybranych stacjach telewizyjnyc, m.in. w TVP i TVN, reklamy w prasie, radiu, internecie, na citylightach, autobusach i ekranach plazmowych w placówkach medycznych.Działania ATL potrwają do końca sierpnia, a aktywności w zakresie BTL, PR i w internecie mają charakter całoroczny.

Spoty telewizyjne w reżyserii Jana Forysia wyprodukowała Papaya Films, a reportaże Kombinat Medialny. Za strategię, kreację i realizację kampanii w mediach odpowiada Telescope.
Kampanię wspiera także Polskie Towarzystwo Rehabilitacji Neurologicznej. Patronat nad kampanią objęły międzynarodowe organizacje European Multiple Sclerosis Platform (EMSP) i Multiple Sclerosis International Federation (MSIF) Partnerami kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja Urszuli Jaworskiej i Fundacja Neuropozytywni. Akcję wspierają też firmy: Biogen, Genzyme, Merck, Roche i Novartis.











