Ruszyły pierwsze stacje ekonomicznej sieci Optima, należące do Grupy Lotos

Grupa Lotos, która uruchomiła dziś pierwsze stacje ekonomicznej sieci Optima, chce zwiększyć udział w rynku detalicznym do 8,0% do końca tego roku z 7,5% odnotowanych na koniec I półrocza, poinformował wiceprezes Maciej Szozda.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Wiceprezes podtrzymał też plan osiągnięcia 10% udziału rynkowego w 2015 roku.

"Chcemy skończyć rok z udziałem w rynku detalicznym na poziomie co najmniej 8%" - powiedział Szozda dziennikarzom. Dodał, że Grupa Lotos chce otworzyć w 2011 roku 22 stacje typu premium i 50 stacji nowej sieci Optima, która wystartowała w środę.

Zgodnie ze strategią, w 2015 roku Grupa Lotos ma osiągnąć ok. 10% udziału w rynku detalicznym. "Liczymy, że na koniec 2015 roku będziemy mieć w sumie 450 stacji" - powiedział Szozda.

Obecnie Grupa Lotos posiada 317 stacji, a po otwarciu w środę trzech pierwszych stacji marki ekonomicznej Optima, będzie dysponowała łącznie 320 stacjami. Docelowo stacje z segmentu ekonomicznego mogą stanowić ok. 30% całej sieci Lotosu.

Grupa Lotos miała 635,25 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 22,87 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 6519,51 mln zł wobec 3911,60 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii