W prasowych reklamach RWE występuje Błękitny Prąd - bohater symbolizujący energię elektryczną dostarczaną przez tą firmę, który przychodzi z pomocą konkretnym przedsiębiorcom: fryzjerce i mechanikowi. Przekaz pod hasłem „Błękitny Prąd - do Twoich usług” reklamuje Dopasowany Abonament RWE, w ramach którego klienci mogą samodzielnie ustalić wysokość miesięcznych opłat.
W kwietniu rozpoczął się pierwszy etap kampanii - oprócz prasy obejmujący telewizję, radio i internet, natomiast obecnie akcja jest prowadzona m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i „Polityce”. Celem działań jest budowanie świadomości i rozpoznawalności oferty RWE dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz wsparcie jej sprzedaży.

Kreację kampanii - zaplanowanej do czerwca - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Polska.











