Udział TVP Sport w sierpniu 2021 roku wyniósł 1,46 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 45,56 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Stacja w sierpniu szeroko relacjonowała IO 2020, a także nadawała szereg programów specjalnych poświęconych imprezie.
Drugie miejsce zajął Eurosport 1, którego udział poszedł do góry o 110,88 proc. do poziomu 0,80 proc. Stacja ta również relacjonowała IO.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik stacji maju wyniósł 0,50 proc. Zwiększył się o 89,43 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Fightklub, którego wynik zwiększył się o 400 proc. do 0,005 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 58,55 proc. do 0,01 proc., odnotowała stacja nSport+.
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 42 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w sierpniu 2021 roku wyniósł 3,67 proc. Względem sierpnia 2020 roku wzrost wyniósł 41,95 proc. Na przełomie lutego i marca 2020 roku z powodu wybuchu pandemii COVID-19 w trybie nagłym odwołano niemal wszystkie sportowe imprezy na świecie, co spowodowało gwałtowny spadek oglądalności kanałów sportowych. Stopniowe wznawianie wydarzeń sportowych (m.in. lig piłkarskich) rozpoczęło się w maju ub.r.

Eleven Sports 2 z największym wzrostem w 16-49, Eleven Sports 1 stracił najwięcej
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w sierpniu br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 1,14 proc., po wzroście o 42,59 proc.
Z piątego na drugie miejsce awansował Eurosport 1 (0,58 proc.; + 249,40 proc.). Podium uzupełnia Polsat Sport (0,28 proc.; + 39,60 proc.).
W tym ujęciu najwięcej zyskał Eleven Sports 2 (było to 362,50 proc. do 0,04 proc. udziału). Z kolei najwięcej w tej grupie stracił Eleven Sports 1 (48,80 proc. do 0,15 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-maj-2021-polo-tv-eska-tv-liderzy,7170164497176193a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł tutaj 2,93 proc. (wzrost o 41,44 proc.).











