Zatytułowany "db kredyt na wesoło" cykl rysunków satyrycznych otematyce finansowej będzie prezentowany do końca sierpnia wmiastach najchętniej odwiedzanych podczas wakacji, m.in. wPoznaniu, Sopocie, Gdańsku i Toruniu. Natomiast w wakacyjnychkonkursach radiowych będzie można wygrać niezbędne na plażygadżety. Wydany zostanie też "Poradnik Kredytowy db kredyt" -materiał doradczy przybliżający świat finansów, kredytów,bankowości oraz przedstawiający ofertę banku.
- Chcemy pokazać, że db kredyt oprócz udzielania szybkichpożyczek gotówkowych może także bawić oraz być rodzinnym doradcą wkwestiach finansowych - uzasadnia charakter kampanii AgnieszkaŻelazko z działu PR firmy. - Nasze działania mają na celu budowaniepozytywnych relacji z klientami także podczas wakacji i wypoczynku- dodaje.
Ponadto ramach realizowanych działań sponsorskich bd kredytwesprze V Małopolski Piknik Lotniczy w Krakowie, XX FestiwalKwiatów i Sztuki w Zamku Książ i uroczyste Dni Legnicy. Firmasponsorowała też Puchar Polski w siatkówce plażowej rozgrywany naprzełomie maja i czerwca w Poznaniu, Warszawie i Radomiu orazlokalne rozgrywki siatkarskie w Rybniku i Opolu.

Kampania pod hasłem "Przyjazny db kredyt" ma stanowić wsparciedotychczasowych, lokalnych działań PR prowadzonych na rzeczprzyjaznego wizerunku tej marki. Akcję przygotowała agencja ARWImage Public Relations.











