'Rywale' na start

Rusza nowa kampania marketingowa marki Coca-Cola zbudowana wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W ramach pierwszego etapu działań w wybranych stacjach telewizyjnych (TVN, TVN7, Polsat, VIVA Polska) od 6 marca, emitowany jest animowany spot reklamowy „Rivalidades” („Rywale”).

Do końca marca mieszkańcy Warszawy mogą także oglądać 3 wielkoformatowe reklamy outdorowe umieszczone w centralnych punktach miasta, na których pokazane są kluczowe sceny ze spotu, pozostałe nośniki pojawiać się będą sukcesywnie od 15 marca.

Związek Coca-Coli z piłką nożną ma już długą historię. Firma – jeden z najstarszych partnerów korporacyjnych FIFA, którym została w 1974 roku – jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata od 1978 r., a jej reklamy widoczne są na stadionach piłkarskich już od ponad 55 lat.

W połowie marca podczas specjalnej konferencji prasowej przedstawiony zostanie program Coca-Cola World Cup 2006, przygotowany przez Coca-Cola Poland Services z okazji Mistrzostw Świata 2006.

Spot „Rivalidades”: 30 sekundKreacja: Coca-Cola South Latin Division (południowo-łaciński oddział Firmy)Adaptacja: agencja PublicisZakup mediów: StarcomCzas trwania emisji: marzec – lipiec 2006.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji