PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)
„Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)
Dacia w reklamach „otwiera zupełnie nowe możliwości”. Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich
Dacia w reklamach „otwiera zupełnie nowe możliwości”. Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich
Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)
Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)
Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)
Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)
Volkswagen reklamowany jako „taki jak ja” (wideo)
Volkswagen reklamowany jako „taki jak ja” (wideo)
Audi w I połowie br. sprzedało 950 tys. aut. Przychody i zysk w górę
Audi w I połowie br. sprzedało 950 tys. aut. Przychody i zysk w górę
Telewizja Polska kupuje 137 samochodów typu bus, furgon i kombi
Autokult.pl i Auto-świat.pl mocno w górę - tracą sekcje motoryzacyjne Onetu, WP i Interii (TOP10)
Hyundai wprowadza nową wersję Tucsona. Ceny: od 86,9 tys. zł
Hyundai wprowadza nową wersję Tucsona. Ceny: od 86,9 tys. zł
Hyundai: nowy i20 od 47,9 tys. zł
Hyundai: nowy i20 od 47,9 tys. zł
„Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją” w kampanii samochodów Citroën (wideo)
„Twoje pragnienie wolności jest naszą inspiracją” w kampanii samochodów Citroën (wideo)
Audi sprzedało w I poł. 2018 r. prawie 950 tys. samochodów, 1229 w Polsce
Audi sprzedało w I poł. 2018 r. prawie 950 tys. samochodów, 1229 w Polsce
Audi i Huawei będą współpracować przy rozwoju inteligentnie połączonych pojazdów
Audi i Huawei będą współpracować przy rozwoju inteligentnie połączonych pojazdów
Volvo w minionym półroczu sprzedało blisko 320 tys. aut
Volvo w minionym półroczu sprzedało blisko 320 tys. aut
Kampania „Po co cisnąć” zwraca uwagę na problem nieuwagi kierowców
Olga Frycz ambasadorką samochodów Renault
Olga Frycz ambasadorką samochodów Renault