Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android

Bezpłatna aplikacja do pobrania wyłącznie w Samsung Apps

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Samsung Electronics Co. Ltd., globalny lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sponsor klubu piłkarskiego Chelsea, z przyjemnością informuje, że jest już dostępna oficjalna aplikacja Chelsea FC w wersji dla systemów operacyjnych bada i Android.

Aplikacja została opracowana w ramach długofalowego partnerstwa między firmą a klubem piłkarskim Chelsea i oferuje fanom szersze podejście do rozrywki futbolowej.

Bezpłatną aplikację można pobrać w 122 krajach pod adresem www.samsungapps.com, a do maja 2012 r. będzie ona dostępna wyłącznie w usłudze Samsung Apps.

Oficjalna aplikacja Chelsea FC zapewni fanom lepszy dostęp do bieżących informacji i materiałów z meczów rozgrywanych w Barclays Premier League, Pucharze Anglii, Pucharze Ligi Angielskiej oraz Lidze Mistrzów UEFA.

Kluczowe funkcje aplikacji:

  • Codzienne materiały wideo
  • Mecze na żywo – komentarz tekstowy, składy drużyn, statystyki i wyniki aktualizowane w czasie rzeczywistym
  • Imprezy sportowe – z możliwością dodawania imprez bezpośrednio do kalendarza
  • Wyniki meczów i tabela ligi
  • Profile graczy
  • Bieżące informacje i historia klubu
  • My Chelsea – ulubione treści zgromadzone w jednym miejscu
  • Tapety i wykresy

Ponadto abonenci Chelsea TV uzyskają ekskluzywny dostęp do najciekawszych momentów meczu, komentarza audio na żywo oraz specjalnych wideoklipów.

Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu sportowego w Samsung Electronics, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować oficjalną aplikację Chelsea FC fanom piłki nożnej. Jest to cenna inicjatywa, w ramach której sponsor i klub wspólnie przybliżają fanów do sportu. Wykorzystując swoje inteligentne technologie, Samsung będzie nadal wzbogacał wrażenia fanów i rozniecał ich pasje, co stanowi podstawowy cel naszego sponsoringu”.

Jerry Newman, dyrektor ds. marketingu cyfrowego i relacji z klientami w Chelsea Football Club, powiedział: „Chelsea FC i Samsung wciąż wyznaczają nowe standardy sponsoringu sportowego. Opracowywanie platform, które pozwalają zacieśnić relacje z fanami Chelsea na całym świecie, jest zasadniczym elementem naszej strategii, więc bardzo cieszymy się, że Samsung podziela tę wizję”.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.samsungapps.com oraz na stronie Samsung Apps na Facebooku: http://www.facebook.com/SamsungApps.

Samsung i Chelsea FC — informacje

Samsung jest oficjalnym sponsorem Chelsea, klubu angielskiej Premier League, od 2005 roku i przedłużył umowę do końca sezonu 2012/2013. Samsung korzysta z szerokich przywilejów sponsorskich, w tym wyłączności na wszystkie produkty elektroniki użytkowej,  takie jak aparaty cyfrowe, telefony komórkowe i sprzęt informatyczny. Partnerstwo firmy Samsung z Chelsea zdobyło tytuł „Najlepszego sponsoringu zespołu sportowego” w 2007 r. oraz „Najlepszej zintegrowanej kampanii marketingu sportowego” w 2008 r. w prestiżowym konkursie Sports Industry Awards.

Samsung Apps — informacje

Samsung Apps to platforma oferująca różnorodne aplikacje mobilne specjalnie opracowane i wyselekcjonowane pod kątem telefonów komórkowych firmy Samsung. To nowy, mobilny świat firmy Samsung, który oferuje użytkownikom zupełnie nowe doświadczenia.

*Dostępność aplikacji może zależeć od urządzenia i kraju.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]