SAR i Multi Communications na Media Trendy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało agencję MultiCommunications na partnera PR najbliższego konkursu Media Trendy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części. KonkursInnowacji w Planowaniu Mediów to część, w której nagradzane sąnajciekawsze i najbardziej nowatorskie media-plany oraz kreatywnesposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Konkurs Innowacji w MassMediach ma na celu wyróżnienie powstałych z inicjatywy mediówprzedsięwzięć o charakterze marketingowym. Jury oceniać będziezgłoszone projekty w kategoriach: autopromocja i promocja medium,niekonwencjonalne wykorzystanie medium, innowacyjna zmiana,marketing społeczny, debiut roku. Przyznana zostanie równieżnagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursuMedia Trendy: Człowiek Roku, Medium Roku i Wydarzenie Roku.

Agencja Multi Communications jako partner PR konkursu zajmujesię kontaktami z mediami, tworzeniem i dystrybucją informacjiprasowych, obsługą PR Gali Finałowej konkursu, obsługą PRkonferencji "Media, Reklama, Pieniądze. Media Trendy 2008"towarzyszącej konkursowi.

Udział w konkursie mogą wziąć przedstawiciele mediów,reklamodawcy (firmy i instytucje), agencje reklamowe oraz domymediowe, które wykonały działanie zgodne z kategoriami konkursu.Każdy ze zgłoszonych projektów musi zawierać przykład zastosowaniaprzynajmniej jednego z następujących mediów: prasa, radio,telewizja, internet, outdoor, kino, telefonia komórkowa lubzupełnie nowego medium.

Partnerami Media Trendy 2008 są Harvard Business Review, Press,PricewaterhouseCoopers - audytor konkursu.

Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 lutego 2008 roku.Gala wręczenia nagród Media Trendy 2008 odbędzie się 10 marca 2008roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech