Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep

Holenderska marka odzieżowa Scotch & Soda otworzyła swój największy na świecie sklep w holenderskim mieście 's-Hertogenbosch, znanym też pod nazwą Den Bosch. Marka w swoich planach na ten rok ma otwarcie pierwszego firmowego sklepu w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Scotch & Soda chce wejść do Polski. W rodzimej Holandii otworzyła swój największy na świecie sklep

Scotch & Soda chce w tym roku otworzyć co najmniej 12 nowych sklepów stacjonarnych i 12 sklepów typu shop-in-shop. Jeden z nich ma się znaleźć w Polsce. Jak zapowiada firma, ma to nastąpić jeszcze we wrześniu tego roku. Marka chce też mieć nowe placówki w USA, Niemczech, Francji, Izraelu, Australii, Ukrainie, Szwajcarii, Szwecji i na Bliskim Wschodzie. Marka chce też rozszerzyć swoja obecność we Włoszech i Chinach - w czerwcu otworzy showroomy w Szanghaju i Mediolanie.

Scotch & Soda otworzyła swój największy sklep na świecie

Flagowy sklep Scotch & Soda otwarto z budynku z 1919 roku, zaprojektowanym na potrzeby teatru przez A.J. Hekkera. Po drugiej wojnie światowej gmach stał się kinem, które mieszkańcy nazywali “Luxor Theatre".

grafika

Trzypiętrowy sklep ma powierzchnię 510 metrów kwadratowych. W ofercie znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, obuwie, okulary, perfumy oraz dżinsów premium z linii "Amsterdams Blauw".

Wszystkie fasady i wnętrza zaprojektowano zgodnie z tożsamością marki. W środku postawiono na stonowane odcienie połączone z akcentami słonecznej żółci, różu i burgundu. Armaturę wykonano  na zamówienie z postarzanego mosiądzu. Pośród elementów wystroju znajdują się też teksturowane płytki, marmur, stal malowana proszkowo i meble w stylu vintage.

Nie zapomniano o ekologicznych rozwiązaniach - sklep oświat lany jest lampami LED, wieszaki i wybrane elementy wystroju wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu.

grafika

Dla rodzin zaplanowano wspólną  przymierzalnię, gdzie najmłodsi mogą dać upust swojej kreatywności dzięki ściance na malunki oraz lustrom ukazującym sylwetki z różnych perspektyw.

Sklep zaprojektowano zgodnie z konceptem “Free Spirit”. Zakłada podział przestrzeni sklepowej na handlową i społeczną, służącą klientom wspólnemu spędzaniu czasu po zakupach. W tej strefie serwowane są bezpłatne napoje bezalkoholowe.

Aby jeszcze bardziej spersonalizować doświadczenie zakupowe, Scotch & Soda  oferuje klientom część salonu z prywatną garderobą, którą można wcześniej zarezerwować.

grafika

Otwarcie nowego salonu Scotch & Soda wpisuje się w nową strategię marki w zakresie omnichannel i unified commerce, która zostanie zrealizowana do 2022 roku, kiedy to nastąpi nowej, w pełni funkcjonalnej sieci detalicznej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/handel-online-nie-zastapi-stacjonarnego ##

- Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia kontaktu z naszymi klientami bez względu na okoliczności, jesteśmy przekonani, że lepsze czasy nadejdą. W dalszym ciągu fundamentalne znaczenie będzie miał kontakt z naszymi klientami "jeden na jeden" w sklepach, w połączeniu ze wszystkimi rozwijającymi się kanałami dystrybucji cyfrowej - komentuje Frederick Lukoff, CEO Scotch & Soda.

Scotch & Soda to marka założona w 1985 roku w Amsterdamie. Sieć ma 227 sklepów w Europie, Ameryce Północnej, Azji, Bliskim Wschodzie, Afryce i Australii. Marka prowadzi również działalność online i wysyła swoje produkty do ponad 70 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"