Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”

Prawie wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży poza pismem “Na Żywo”, które zyskało.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2010 roku wyniosła 632 302 egz. po spadku o 0,18 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 336 016 egz., które zanotowało spadek o 4,03 proc. Trzecia była “Rewia” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 264 414 egz. po spadku o 1,08 proc.

Najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce tygodnik “Takie jest Życie”, którego wynik zmalał o 16,29 proc. do 99 515 egz. Wszystkie tytuły z segmentu należą do Wydawnictwa Bauer.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu