Sempre PR wypromuje książkę „Charlie” ("The Perks Of Being A Wallflower")

Agencja Sempre PR zajmie się promocją książki „Charlie” (tytuł oryginalny: "The Perks Of Being A Wallflower") Stephena Chbosky’ego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowia za opracowanie i wdrożenie strategii PR w internecie.

Umowa została podpisana na trzy miesiące. Klient sam zgłosił się do agencji.  

Młodzieżowa powieść, która była bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, ukaże się na polskim rynku w styczniu przyszłego roku nakładem Wydawnictwa REMI.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"