„Das Boot” jest koprodukcją Sky Deutschland, Bavaria Fiction i Sonar Entertainment, inspirowaną dziełem Wolfganga Petersena opartym na bestsellerowej powieści Lothara-Günthera Buchheima. Nakręcona m.in. w Monachium, La Rochelle, Pradze i na Malcie seria, której budżet wyniósł 32,8 milionów dolarów, ukazuje bezsensowną rzeczywistość II wojny światowej poprzez zestawienie dwóch fabuł toczących się równolegle na lądzie i morzu.
Produkcja przedstawia losy fikcyjnego okrętu podwodnego U-612, opuszczającego swój port macierzysty w drodze na misję bojową na terytorium wroga. Dodatkowy, osobny plan stanowią losy francuskiego ruchu oporu walczącego z niemieckimi siłami okupacyjnymi w La Rochelle.

W serialu widzowie mogą zobaczyć m.in. Vicky Krieps, Lizzy Caplan Toma Wlaschihę, Vincenta Kartheisera, Jamesa D'Arcy’ego i Thierry’ego Frémonta.
Licząca osiem 60-minutowych odcinków produkcja została nakręcona w języku niemieckim, francuskim i angielskim, a koncern Viasat World uzyskał do produkcji wyłączne prawa (w tym SVOD) na wybranych rynkach międzynarodowych.
Emisję „Das Boot” na antenie kanału Epic Drama zaplanowano w grudniu tego roku.
Viasat World zakupił również drugi sezon opartego na prozie Stephena Kinga serialu „Mr. Mercedes”. Produkcja stanowić będzie część oferty programowej kanału Viasat World ViP Premiere i usługi ViP Play SVOD w Rosji i na obszarach WNP (Ukraina, Azerbejdżan, Armenia, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Tadżykistan, Turkmenistan, Uzbekistan i Gruzja).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/epic-drama-w-upc-polska,7171437875914369a ##
Epic Drama w naszym kraju nadaje od połowy grudnia ub.r. Od początku 2018 roku obsługą reklamową stacji zajmuje się Polsat Media.
Średni rynkowy udział Epic Drama w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,08 proc.











