Seriale i „Mega Hit” najdroższe w grudniowym cenniku Polsatu

W grudniowym cenniku Polsatu najwięcej kosztują reklamy przy serialach „CSI Miami” i „Pierwsza miłość” oraz filmach z cyklu „Mega Hit”. Ogółem spoty są średnio o niecałe 2 proc. tańsze niż w grudniu ub.r.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za 30-sekundowy spot przy premierowych odcinkach „CSI Miami”, które są emitowane w niedzielnym prime-timie wieczornym, trzeba zapłacić od 34,2 do 42 tys. zł. W grudniu ub.r. serial ten był emitowany we wtorki po 22:30, a ceny reklam przy nim wynosiły maksymalnie 32,8 tys. zł. Z kolei najdroższe spoty przy nowych odcinkach „Pierwszej miłości” kosztują 40,7 tys. zł, czyli o 11 tys. zł więcej niż rok temu.

Wśród innych seriali tańsze dla reklamodawców niż rok temu są „Kości”, m.in. dlatego że obecnie są emitowane ponad godzinę później. W grudniowej ofercie 30-sekundowy spot przy tym serialu kosztuje od 33,7 do 39,7 tys. zł. Cena najdroższych reklam przy „Świecie według Kiepskich” wynosi 30,1 tys. zł, a przy „Dlaczego ja?” – 25,6 tys. zł.

Z kolei za półminutowy spot przy filmie emitowanym w poniedziałek w cyklu „Mega Hit” trzeba zapłacić od 19,9 do 40,3 tys. zł. Rok temu reklamy w tym paśmie kosztowały od 36,3 do 51,7 tys. zł. Natomiast za spot przy filmie pokazywanym we wtorek po 20:00 trzeba obecnie zapłacić maksymalnie 33,2 tys. zł, a przy filmie emitowanym w sobotę o tej porze– nawet 34,1 tys. zł.

Nieco droższe niż przed rokiem są reklamy przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. 30-sekundowy spot w tym bloku kosztuje od 12,9 do 29,8 tys. zł, podczas gdy w grudniu ub.r. ceny takiej reklamy wynosiły od 12,3 do 24,5 tys. zł. Co ciekawe, najtańsze – podobnie jak przed rokiem – są reklamy przez wigilijnym wydaniem „Wydarzeń”.

Za półminutowy spot przed serwisem sportowym trzeba zapłacić od 15 do 29,4 tys. zł, czyli mniej więcej tyle samo, w grudniu ub.r. W podobnym przedziale mieszczą są ceny reklam w bloku przed prognozą pogody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele