Nowa wersja serwisu „Rzeczpospolitej”, działającego pod adresem rp.pl, ma inną szatę graficzną i układ niż poprzednia. Menu główne z ciemnym tłem jest dwuczęściowe: górne z podstawowymi sekcjami (Wydarzenia, Ekonomia, Prawo) oraz boczne - z poszczególnymi kategoriami i podkategoriami.
Serwis działa w oparciu o technologię Responsive Web Design, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest przeglądany. Funkcjonuje w nim nowy CMS, który Gremi Business Communication kupiło od spółki NewsCycle Solutions.
Witryna w połowie listopada została udostępniona pod adresem beta.rp.pl. Przez ostatnie ponad trzy miesiące użytkownicy rp.pl i czytelnicy „Rzeczpospolitej” byli zachęcani do testowania nowej wersji serwisu i dzielenia się opiniami o niej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-serwis-rzeczpospolitej-chwalony-za-layout-i-grafiki-a-ganiony-za-menu ##

W grudniu ub.r. serwis rp.pl zanotował 1,24 mln użytkowników i 16,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











