W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia 2023 roku średnia oglądalność serwisu sportowego nadawanego w TVN codziennie około godz. 19.30-19.40 - po „Faktach” wyniosła 1,31 mln osób przy 11,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Audycja TVN miała o 49 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (jej rynkowy udział się nie zmienił).
Zmiana pasma emisji pomogła serwisowi sportowemu TVP1
Drugie miejsce zajął „Sport” po głównym wydaniu „Wiadomości”, który w TVP1 oglądać można codziennie około godz. 20.15. W analizowanym okresie relacja przyciągała przed telewizory średnio 1,07 mln widzów, co przełożyło się na 8,97 proc. udziału. Rok wcześniej audycję z informacjami na temat sportu w TVP1 śledziło 875 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,42 proc.), co oznacza wzrost o 192 tys. oglądających - jedyny wśród wszystkich serwisów.

W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia ub.r., Jedynka „Sport” pokazywała niemal godzinę wcześniej - o 19.25, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wiadomości”. Telewizja Polska pasmo emisji serwisu sportowego na po „Wiadomościach” zmieniła na początku listopada ub.r.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/prognozy-pogody-wiadomosci-fakty,7169493832968321a ##
Trzeci był magazyn sportowy emitowany po „Wydarzeniach”, który niezmiennie oglądać można w Polsacie codziennie głównie około godz. 19.40. W okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia 2023 roku jego widownia wyniosła 618 tys. osób, a udział - 5,36 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 110 tys. widzów. Jednocześnie jest to największy spadek spośród wszystkich analizowanych serwisów.

Serwis TVN na czele również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn sportowy nadawany w TVN po „Faktach” w okresie od 1 stycznia do 9 sierpnia br. miał 493 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 14 tys. oglądających).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rekordowy-udzial-streamingu-na-ekranie-telewizora-w-lipcu-youtube-przed-netfliksem,7169493555664513a ##
Drugi w tym ujęciu był „Sport” emitowany po „Wydarzeniach” (spadek o 43 tys. do 233 tys. oglądających - największy w zestawieniu). Najsłabiej wypadł serwis nadawany tuż po „Wiadomościach”, ale audycja jako jedyna zanotowała wzrost oglądalności (do góry o 19 tys. do 184 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.











