Serwisy telewizji informacyjnych: TVN24.pl na czele, TVN24BiS.pl przed TVP.info, duży wzrost PolsatNews.pl

Wśród serwisów telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanym liderem jest TVN24.pl. TVN24BiS.pl ma większy zasięg niż TVP.info, natomiast PolsatNews.pl po dużym wzroście w skali roku wyprzedził pod tym względem TelewizjaRepublika.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

We wrześniu TVN24.pl odwiedziło 6,38 mln realnych użytkowników, czyli 23,9 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni 113,9 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio godzinę, 23 minuty i 26 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Portal jest zdecydowanym liderem wśród serwisów telewizyjnych stacji informacyjnych - drugi w zestawieniu TVN24BiS.pl miał ponad trzy razy mniej użytkowników, a wszystkie pozostałe witryny na liście łącznie zanotowały 29,6 mln odsłon.

TVN24BiS.pl przy 1,99 mln użytkowników miał 8,31 mln odsłon oraz pięć minut i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a TVP.info - 1,12 mln użytkowników, 8,82 mln odsłon oraz 20 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania.

Z kolei PolsatNews.pl przy 1,03 mln użytkowników zanotował 3,9 mln odsłon oraz 3 minuty i 26 sekund średniego czasu korzystania, a TelewizjaRepublika.pl - 850,1 tys. użytkowników, 7,9 mln odsłon oraz 12 minut i 45 sekund średniego czasu korzystania. Na ostatnim miejscu znalazła się Superstacja.tv z 80,7 tys. użytkowników i 600,6 tys. odsłon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stacje-newsowe-najchetniej-ogladane-przez-starszych-widzow-tvn24-z-widownia-miejska-i-z-wysokimi-dochodami-tvp-info-sledza-mieszkancy-wsi-z-niskimi-dochodami ##

Zaznaczmy, że poszczególne serwisy mają nieco inne profile tematyczne. TVN24.pl ma m.in. dział sportowy, którego nie ma na TVP.info i PolsatNews.pl, natomiast TVN24BiS.pl jest poświęcony tematyce gospodarczej.

Tylko na komputerach TVN24.pl odwiedziło 3,28 mln użytkowników, którzy wykonali 49,73 mln odsłon, a każdy korzystał ze strony godzinę, 51 minut i 33 sekundy.

TVN24BiS.pl przy 908,2 tys. odwiedzających miał 3,17 mln odsłon oraz 7 minut i 13 sekund średniego czasu korzystania. Po ponad 20 minut przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego zanotowały TVP.info i Superstacja.tv.

Na smartfonach i tabletach TVN24.pl miał 4,24 mln użytkowników, 64,17 mln odsłon oraz 39 minut i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

TVN24BiS.pl zanotował 1,26 mln użytkowników i 5,14 mln odsłon, PolsatNews.pl - 654,5 tys. użytkowników i 2,34 mln odsłon, TVP.info - 629,4 tys. użytkowników i 4,95 mln odsłon, a TelewizjaRepublika.pl - 485,5 tys. użytkowników i 3,73 mln odsłon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-gemius-pbi-wrzesien-2017 ##

Superstacja.tv miała zbyt niską odwiedzalność na smartfonach i tabletach, żeby mogła ona zostać oszacowana w badaniu.

W ciągu roku zasięg TVN24.pl wzrósł o 2,56 pkt proc., czyli 12 proc. Jednocześnie portal stracił 4,44 mln odsłon oraz 23 minuty i 28 sekund średniego czasu korzystania (to 3,75 i 22,7 proc. w dół). Podobnie zmieniła się odwiedzalność TVN24BiS.pl: zasięg zwiększył się o 1,29 pkt proc. (20,9 proc. w górę), natomiast liczba odsłon zmalała o 52,4 tys. (0,6 proc.), a przeciętny czas spędzany przez użytkownika - o 3 minuty i 22 sekundy (38 proc. w dół).

Z kolei TVP.info przy spadku zasięgu o 0,11 pkt proc. (2,5 proc.) zanotowało wzrost liczby odsłon o 2,79 mln i średniego czasu korzystania o 6 minut i 4 sekundy (to 46,2 i 43,1 proc. w górę).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-wrzesien-2017 ##

Zasięg PolsatNews.pl wzrósł w skali roku o 2,23 pkt proc. (czyli 136,8 proc.), a liczba odsłon - o 2,23 mln (133,9 proc. w górę), przy skróceniu się przeciętnego czasu korzystania o 18,6 proc. Natomiast TelewizjaRepublika.pl zyskała 0,59 pkt proc. zasięgu i 1,25 mln odsłon (to 22,8 i 18,5 proc. w górę), a przeciętny czas spędzony na stronie zmalał o 2 minuty i 8 sekund (czyli 14,3 proc.).

Z Superstacja.tv odwiedzający korzystał średnio przez 23 minuty i 37 sekund, podczas gdy rok wcześniej - jedynie przez 3 minuty i 48 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem