Tym samym abonenci już mogą korzystać ze specjalnie przygotowanej promocji usług telekomunikacyjnych: telewizji, szybkiego Internetu, telefonii, dostępnych również w wersji mobilnej.
W wyniku połączenia firm, Toya od początku działania na terenie Krakowa objęła swoim zasięgiem kilkadziesiąt tys. mieszkań. Już zawarte umowy z kolejnymi właścicielami zasobów mieszkaniowych pozwolą na podwojenie aktualnego zasięgu sieci do końca roku. Całe miasto, operator planuje okablować w ciągu 2-3 lat.
W różnych rejonach miasta otwarte zostały trzy Biura Obsługi Abonenta (w tym dwa nowe): przy ul. Kapelanka 13A, Marii Dąbrowskiej 17G i Na Kozłówce 10.
Równocześnie ze startem usług rusza w Krakowie wizerunkowa kampania reklamowa. Za kreację i realizację odpowiada dział wizerunku i promocji operatora. Motywem przewodnim jest hasło „My też kochamy Kraków”.

Toya w 2016 roku świadczyła usługi dla 170 tys. abonentów oraz dostarczała sygnał telewizji cyfrowej do 100 tys. gniazd sieci partnerskich.










