„Siła odruchu" w kampanii promującej sport (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna promująca uprawianie sportu. Akcję - organizowaną przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - przygotowały i realizują firmy Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęta właśnie pod hasłem „Siła odruchu” ma na celu zmienienie stereotypów mówiących, że sport to zajęcie czasochłonne i wyczerpujące. Akcja podkreśla, że sport daje siłę i sprawia przyjemność, co można zauważyć, jak tylko zacznie się go uprawiać.

Przekaz - skierowany do osób dorosłych - zachęca do uprawiania sportu w rytmie trzy razy w tygodniu po pół godziny. Akcja rusza właśnie teraz, ponieważ w okresie jesienno-zimowym spada poziom aktywności wśród Polaków.

Kampania obejmuje telewizję (największe stacje), kina (sieć Cinema City), internet (reklamy na portalach Interia.pl, O2.pl i NK.pl, serwis silaodruchu.pl, działania na Facebooku), outdoor (ponad 70 nośników wielkoformatowych w całym kraju) oraz dwie imprezy plenerowe (towarzyszące masowym wydarzeniom sportowym na początku października Warszawie).

Akcję na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki przygotowały agencja Fabryka Komunikacji Społecznej (kreacja i strategia ATL i BTL, działania public relations) oraz dom mediowy Mediasense (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu