Silniejszy "Super Express"

Nowy człowiek w Biurze Reklamy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Biuro Reklamy i Ogłoszeń Media Express, wydawcy „Super Expressu” i „Super Linii”, wzmacnia Dział Agencyjny. Od 6 listopada 2003, do zespołu dotychczas kierowanego przez Izę Sarnecką przychodzi Radosław Włoda. Obejmie on stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej. Iza Sarnecka obejmie stanowisko zastępcy dyrektora. W jej gestii znajdzie się obsługa klientów strategicznych.

Radosław Włoda do tej pory pełnił obowiązki new business managera w domu mediowym „Optimedia”, wcześniej pracował między innymi w dziale sprzedaży Euromedia i RRM, pozyskując reklamy dla Radia Zet.

Jego doświadczenie zarówno ze strony agencyjnej, jak i ze strony sprzedaży mediów na silnie konkurencyjnym rynku radiowym pozwoli, we współpracy z Izą Sarnecką, jeszcze efektywniej prowadzić sprzedaż „Super Expressu” na rynku domów mediowych i agencji reklamowych. Według Izy Sarneckiej jest to wartościowe i strategicznie ważne wzmocnienie całego jej zespołu - informuje nadawca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu