Simplus reklamuje się w stylu 'Z archiwum X' (wideo)

W telewizji, kinach, prasie i BTL-u rusza kampania nowej ofertySimplusa. Akcja nawiązuje do serialu "Z archiwum X".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii reklamowej Simplusawykorzystywane są dwa spoty pokazujące parę agentówprzypominających Muldera i Scully z serialu "Z archiwum X".Szukając śladów istot pozaziemskich, trafiają oni na symbole liczby100. Taki przekaz podkreśla, że w nowej ofercie Simplusa podoładowaniu konta za minimum 30 zł otrzymuje się 100 minut, SMS-ówlub MB Obecna kampania to kolejna akcja reklamowa tej markiutrzymana w konwencji filmowej - poprzednia nawiązywała do włoskichkomedii (więcej).

Nowa kampania jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP,Discovery, 4 Fun, stacje z pakietu At Media), kinach (sieci SilverScreen, Multikino i Cinema City), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza,Cztery Kąty, Gala, Viva, Newsweek), a także w formie materiałówBTL. Kreację przygotowała agencja reklamowa Team One, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"