Skandia i Skok w Money

Money.pl pierwszym pośrednikiem on-line Skandii i Skoku im. F. Stefczyka

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za pośrednictwem Money.pl, najpopularniejszego polskiego portalu finansowego, można już inwestować oszczędności w długoterminowe narzędzia, które oferuje SKANDIA TUnŻ oraz skorzystać z lokat i pożyczek SKOK im. F. Stefczyka.

Na uwagę zasługuje fakt, że Money.pl jest pierwszym pośrednikiem w polskim internecie, który sprzedaje produkty i usługi finansowe obydwu instytucji finansowych.

SKANDIA zdecydowała się na prezentację wszystkich swoich produktów w Money.pl, także najnowszego – zagranicznych portfeli modelowych. Użytkownik zainteresowany ofertą ma możliwość skontaktowania się on-line z doradcą, który przejmie obsługę sprzedażową klienta.

- Produkty SKANDII są wprost idealne dla tych, którzy w optymalny sposób chcą zarządzać swoimi nadwyżkami finansowymi i na nich budować lub też wzmacniać własną niezależność finansową w dalszej przyszłości - mówi Anna Patrycy, rzecznik prasowy SKANDII. – Podejmując współpracę z Money.pl mamy nadzieję na dotarcie do wykształconego i świadomego swoich potrzeb klienta. Profil użytkownika portalu zdaje się o tym świadczyć.

SKOK im. F. Stefczyka zdecydował się zaprezentować lokaty i pożyczki. Na uwagę zasługuje atrakcyjne oprocentowanie: lokat do 7,3% oraz pożyczki udzielanej 24 godziny od momentu złożenia wniosku- zaledwie 11% w skali roku. -Bardzo cieszymy się ze współpracy z czołowym polskim portalem finansowym i biznesowym – nie ukrywa radości Anna Bałżewska ze SKOK im. F. Stefczyka. – Wiążemy z nią duże nadzieje. Nasze produkty są atrakcyjne finansowo, liczymy więc na szybkie przełożenie się współpracy na konkretne wyniki sprzedażowe.

Platforma finansowa Money.pl jest największym marketem finansowym w polskim Internecie – 34 instytucje finansowe oferują ponad 100 produktów i usług finansowych, począwszy od kont osobistych, firmowych, kredytów i pożyczek mieszkaniowych, poprzez lokaty, karty kredytowe, kredyty konsumpcyjne, samochodowe, leasing, fundusze inwestycyjne i emerytalne, a kończąc na windykacji.

- To, co obserwuję w tej chwili, to już nie jest progres, to prawdziwy boom – mówi Jerzy Warchałowski, dyrektor ds. sprzedaży on-line w Money.pl. – Co ciekawe, zaczęły się sprzedawać produkty, które w zeszłym roku były mniej popularne, np. leasing czy windykacja. Dla coraz większej liczby ludzi, Internet staje się podstawowym narzędziem przy podejmowaniu decyzji związanych z ich finansami. Instytucje finansowe, które tego nie widzą, po prostu zostaną w tyle. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"