Pierwszy odcinek serialu "Tylko miłość" obejrzało 1,45 mlnwidzów, a udziały Polsatu w czasie emisji obyczajowej produkcjiwyniosły 9,5 proc. Nieco lepiej było w komercyjnej grupiedocelowej, gdzie udziały stacji ukształtowały się na poziomie 11,62proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Nowy obyczajowy serial Polsatu nie miał szans w starciu z hitemTVP2 - serialem "M jak miłość". W czasie emisji "Tylko miłość" towłaśnie nadająca telenowelę Ilony Łepkowskiej Dwójka była lideremrynku telewizyjnego, osiągając oglądalność na poziomie 6,3 mlnwidzów. Na drugim miejscu znalazła się Jedynka, nadająca"Zagubionych", trzeci był TVN (m.in. "Uwaga!" i "W-11 - WydziałŚledczy"), zaś Polsat uplasował się dopiero na czwartejpozycji.
Inna z ważnych propozycji jesiennej ramówki Polsatu - serial"Ekipa" - przyciągnął przed ekrany w czwartek średnio 1,69 mlnwidzów. Pierwszy odcinek obejrzało 2,1 mln osób, drugi już tylko1,3 mln osób. Dało to słonecznej stacji średnie udziały na poziomie15,63 proc. (w grupie w wszystkich widzów) i 17,75 proc. (w grupiewiekowej 16-49 lat).

Podczas emisji "Ekipy" Polsat był trzecią stacją w rynkutelewizyjnym, udało mu się wyprzedzić jedynie TVP2, która nadawałam.in. program "Kabaret Ani Mru Mru", "Panoramę", serial "DoktorHouse" i "997". Liderem w tym czasie był jednak TVN, emitujący "NaWspólnej" i "Gliniarza z Beverly Hills". Na drugim miejscuuplasowała się natomiast TVP1 (m.in. "Zagubieni", "Sprawa dlareportera", "Teleexpress nocą")
Największą widownię zgromadziła w czwartek 13 września publicznaJedynka. Udziały tej stacji w rynku wyniosły 22,58 proc. Kolejnemiejsca zajęły: TVN i Dwójka. Polsat był dopiero czwarty zudziałami na poziomie 15,57 proc.











