Słuchawki Vieta Junior i Young – wszystkie kolory muzyk

Nastolatki wyrażają swój styl i poglądy poprzez wygląd oraz muzykę jakiej słuchają. Projektanci firmy Vieta, producenta sprzętu audio z Barcelony, postanowili połączyć oba elementy tworząc serie słuchawek Vieta Junior i Vieta Young. Zainspirowane kulturą festiwalową miasta, w zdecydowanych kolorach, a przy tym oferujące wysoką jakość dźwięku – sprawdzą się idealnie jako prezent na Dzień Dziecka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Seria Junior jest skierowana do młodszych nastolatków. Jej cechą charakterystyczną są zaokrąglone wykończenia, dzięki czemu można bezpiecznie słuchać muzyki nawet w trakcie uprawiania sportu. Słuchawki są dostępne w czterech modelach: kosmiczna zieleń, niebieski freestyle, aktywny pomarańcz i imprezowy róż. Każdy z nich został wyposażony w długi kabel z wtyczką mini-jack 3,5 mm oraz regulację wysokości.

Seria Young została stworzona dla licealistów i studentów, którzy nie lubią kompromisów – profesjonalna jakość dźwięku została połączona z odważną kolorystyką. Każdy model został wykończony wysokiej jakości naturalną skórą w intensywnym odcieniu atramentu, pomarańczu, zieleni lub fuksji. Dzięki temu słuchanie muzyki będzie komfortowe przez wiele godzin pod rząd. Każdy z modeli został wyposażony w długi kabel z wtyczką mini-jack 3,5 mm oraz regulację wysokości.

***

VIETA to hiszpańska marka sprzętu audio, która łączy wysoką jakość dźwięku z wzornictwem inspirowanym kulturą Barcelony oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Firma VIETA została założona w 1954 roku w Barcelonie jako producent systemów nagłośnieniowych. Aktualna kolekcja elektroniki konsumenckiej składaja się z czterech serii: słuchawek,  sprzętu domowego, urządzeń mobilnych i samochodowych.  profesjonalne systemy nagłośnieniowe. Projektantów inspirują artyści-wizjonerzy, którzy tworzyli w Barcelonie, m. in. Joan Miro i jego proste formy, szeroka gama kolorystyki budowli Gaudiego czy łamanie schematów przez Tapiesa. Nowojorskie muzeum sztuki współczesnej MOMA doceniło projekty marki VIETA, a jeden z nich L’Adagio Prestige umieściło w swojej stałej kolekcji.

Wyłącznym przedstawicielem marki w Polsce została firma 2N-Everpol.sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online