
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Ranking „Najcenniejsze Polskie Marki 2012” prezentuje biznesową siłę najdroższych, najsilniejszych i najbardziej znanych polskich brandów. W prestiżowym zestawieniu nie mogło zabraknąć Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A., która w najnowszej edycji rankingu poprawiła swoją pozycję w porównaniu z zeszłym rokiem. W tegorocznej, dziewiątej już odsłonie przygotowywanego przez dziennik „Rzeczpospolita” zestawienia, znalazło się 330 rodzimych marek. Ich łączna wartość wyniosła ponad 57,5 mld zł, co oznacza niewielki, jednoprocentowy wzrost w porównaniu z poprzednim, spadkowym rokiem. Wzrost swojej pozycji odnotowała również FFiL Śnieżka S.A., która uplasowała się na 124 pozycji w rankingu marek według wartości. Oznacza to awans o 8 pozycji w porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia. Wartość marki Śnieżka w roku 2012 wyniosła 87,2 mln zł, a więc o 2% więcej niż w poprzednim roku, kiedy została ona oszacowana na poziomie 85,5 mln zł. Śnieżka uplasowała się również na korzystnej pozycji w rankingu najczęściej wybieranych marek, gdzie zajęła 50. miejsce. Zaszczytną, 25. pozycję Śnieżka zajęła w kategorii obejmującej pozostałe produkty niespożywcze, co daje awans o 1 pozycję w porównaniu z 2011 rokiem. Wysoka pozycja FFiL Śnieżka S.A. w zestawieniach rankingu odzwierciedla siłę marki i jej mocną obecność na krajowym rynku. Spółka konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwoju i oferuje wysokiej jakości produkty, które cieszą się uznaniem konsumentów.

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
