Somersby wkracza do Polski przy wsparciu Ciszewski MSL

Agencja Ciszewski MSL realizuje działania PR wspierające wprowadzenie marki Somersby na polski rynek, poszerzając tym samym współpracę z Carlsberg Polska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Somersby to marka, która znalazła uznanie na ponad 20 rynkach, stając się ważnym produktem w portfolio Carlsberg Breweries. W Polsce jest dostępna jako napój piwny, w którym sok jabłkowy doskonale uzupełnia smak piwa. Somersby jest odpowiedzią na światowy trend kierowania się piwoszy w stronę nowych, lżejszych smaków. Jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku.

Dla Carlsberg Polska od ponad roku realizujemy działania zarówno z obszaru brand PR, jak również marketingu sportowego, związane z UEFA EURO 2012™. Tym bardziej cieszy zaufanie jakim nas obdarzyli, powierzając realizację działań PR dla nowego produktu w portfolio, marki Somersby – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

Dział Consumer Goods & Lifestyle kierowany przez Zofię Bugajną odpowiada za wsparcie PR dla marki, w tym prowadzenie biura prasowego i działania media relations. Współpraca ma charakter projektowy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"