SPACELAB - pierwszy w Europie akcelerator sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej

  • Największy w Europie sprzedawca elektroniki użytkowej inwestuje w nowe firmy, rozpoczynające działalność w którymkolwiek z obszarów jego aktywności rynkowej – począwszy od aplikacji logistycznych, na innowacyjnych gadżetach skończywszy.
  • Założyciele start-up’ów mogą liczyć nie tylko na wsparcie finansowe – do ich dyspozycji jest również cała sieć Media-Saturn oraz jej partnerzy handlowi, a także 20-tygodniowy program treningowy, który stworzy podstawy pod następne etapy rozwoju.
  • Partnerami SPACELAB są firmy: Ernst & Young, Serviceplan, Barkawi Management Consultants i PAYBACK

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 W ramach SPACELAB Media-Saturn, będąca spółką-matką dla Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., uruchamia pierwszy akcelerator sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej w Europie. SPACELAB inwestuje w nowe firmy i oferuje im przez okres 20 tygodni możliwość dalszego rozwoju ich produktów lub usług w zakresie strategii, marketingu, sprzedaży, infrastruktury itd.. W ramach SPACELAB eksperci od zarządzania firmy Media-Saturn, wraz z partnerami SPACELAB z dziedzin przemysłu i doradztwa, zapewniają wsparcie podczas warsztatów i w zakresie mentoringu. Wiemy, że istnieją w świecie handlu detalicznego elektroniką użytkową liczni żądni sukcesu przedsiębiorcy, mający wspaniałe pomysły - wyjaśnia Martin Sinner, sam będący założycielem idealo i zarządzający Electronic Online Group i SPACELAB w Media-Saturn. SPACELAB działa jak nowy typ szkoły biznesu dla młodych przedsiębiorców, którym  pomagamy uruchomić kolejny etap rozwoju  firmy. Zamiast w sali wykładowej, zajęcia realizowane są po prostu w "prawdziwych realiach życia" w SPACELAB. Warunkiem uczestnictwa w akceleratorze SPACELAB jest minimalnie opłacalny  biznesplan, kompletny zespół założycielski oraz znaczenie dla rynku elektroniki użytkowej. W ramach programu przedsiębiorcy mogą skorzystać z fachowej porady i pomocy całej sieci Media-Saturn - od finansów i planowania (Ernst & Young), strategii marketingowej (Serviceplan) i zarządzania łańcuchem dostaw (Barkawi Management Consultants) poprzez know-how w zakresie katalogowania produktów w handlu detalicznym (Media-Saturn), aż po pakiety lojalnościowe dla klientów (PAYBACK). Uważamy, że założyciele firm sami bardzo dobrze wiedzą,  jakie elementy w ich organizacji należy tak wyregulować, aby firma odnosiła większe sukcesy - mówi Sinner. - U nas otrzymują możliwie najlepsze narzędzia do tej operacji, a także jednego z  najsilniejszych międzynarodowych  partnerów - Media-Saturn. Pierwszy program SPACELAB (zwany "partia") zostanie uruchomiony w połowie listopada 2015 r. Wnioski o przyjęcie do programu można składać od połowy sierpnia do połowy października. Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej www.ms-spacelab.com , gdzie również można  złożyć wniosek.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele