W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info wyniosła290 tys. osób, a udziały tej stacji ukształtowały się na poziomie4,40 proc. i były niższe niż w styczniu zeszłego roku, ale wyższeniż w grudniu 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Z kolei TVN 24 oglądało w zeszłym miesiącu 179 tys. widzów.Udziały kanału, wynoszące 2,71 proc., były wyższe zarówno od tychosiągniętych w styczniu, jak i grudniu 2007 roku. Jednak pomimo ichwzrostu w stosunku rocznym, średnia oglądalność stacji spadła w tymujęciu o ok. 1,5 tys. widzów.
W grupie odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVPInfo wyniosły w styczniu 2008 roku 3,29 proc. i były słabsze niż wanalogicznym miesiącu zeszłego roku. Podobnie było w przypadkustacji TVN 24, której udziały w styczniu ubiegłego roku były o 0,21pkt. proc. wyższe niż w zeszłym miesiącu, kiedy wyniosły 4,75 proc.

W styczniu br. w porównaniu z grudniem zeszłego roku wzrosłyudziały Superstacji do 0,16 proc. Z kolei udziały TV Biznespozostały bez zmian - wynoszą 0,09 proc.
Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w styczniu br.znalazły się "Telekurier" i "Serwis informacyjny", w TVN 24najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "Wydanie specjalne"związane z wypadkiem samolotu CASA, zaś w Superstacji najwięcejwidzów przyciągnęły: "Dziennik" i "W Punkt".











