Sparc Media udostępnia w Polsce narzędzie do przeprowadzania kampanii rich mediowych

Sparc Media, wiodący dostawca rozwiązań dla brandingowych kampanii online, udostępnia w Polsce system AdSparc. Unikalne narzędzie dzięki, któremu reklamodawcy mogą przeprowadzać kampanie rich mediowe na stronach premium rozliczając się tylko za realne zaangażowanie.  Dla specjalistów z branży oznacza to kilka milionów darmowych wyświetleń i tysiące internautów poznających ich markę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Światowa rewolucja w rich mediach

Na czym polega innowacja? Do tej pory kampanie w rich mediach były rozliczane w modelu CPM. Reklamodawca płacił za odsłony niezależnie od efektu. Dzięki AdSparc reklamodawcy są chronieni przed nadmiernymi wydatkami ponieważ rozliczają się w modelu CPE.

„Cieszymy się, że możemy udostępnić zarówno polskim jak i zagranicznym marketerom platformę, która umożliwi  im przeprowadzanie oszczędnych i efektywnych kampanii brandingowych. AdSparc to doskonałe narzędzie żeby przekazać użytkownikowi, jak najwięcej informacji o produkcie i tym samym zachęcić go do wejścia w świat marki”. – mówi Jakub Oleksy,  Szef Sparc Media w Europie Środkowej i Wschodniej. „Dzięki rozliczeniu kampanii w modelu CPE AdSparc to bardzo przyjazne dla budżetu narzędzie, które wykorzystuje najlepsze cechy RTB tj. precyzyjne targetowanie czy obecność w wielu portalach lub serwisach.   Istotnie zwiększa to świadomość marki i buduje jej wizerunek w niespotykany dotąd sposób” – dodaje.

Dlaczego warto wybrać kampanie rich mediowe rozliczane w modelu CPE?

AdSparc gwarantuje, że konsumenci wejdą w świat marki i dowiedzą się o najważniejszych cechach wprowadzanego produktu. Co to znaczy? Wyświetlenia są liczone tylko jeśli internauta wykona określoną czynność np. zarejestruje się, odbierze kupon, podzieli się opinią w mediach społecznościach itd. Eliminuje to wiele problemów związanych np. z odsłonami generowanymi przez boty lub reklamami, które nie załadowały się w pełni.

O Sparc Media:  

Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 24 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia 68 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokyo, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie i Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, IPONWEB. Więcej informacji na:  www.sparcmedia.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"