Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych przez Publicis Groupe na rzecz tego klienta od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.
Pierwsza kampania realizowana przez Spark Foundry dla Segafredo Selezione w tym roku rozpoczęła się kilka dni temu. Prowadzona jest pod hasłem „Select your pleasure” i dotyczy kaw Segafredo z linii Selezione. Kierowana jest do klientów indywidualnych w całej Polsce i obejmuje planowanie i zakup kampanii w telewizji oraz w internecie.

Publicis Groupe, w ramach struktury Publicis Commerce, będzie kontynuować całościowe działania commerce dla marki Segafredo w sklepie własnym, platformach D2C czy marketplace’ach oraz u wybranych partnerów e-commerce i e-retailerów.
Agencja Performics, również część Publicis Groupe, kompleksowo obsługuje należący do Segafredo Zanetti serwis Zarabiajnakawie.pl w zakresie działań performance (afiliacja, SEM, Paid Social) oraz produkcji materiałów kreatywnych do digitalu (kreacje performance, grafika na serwisie). W ramach współpracy realizowane są cele w obszarze pozyskiwania kontaktów B2B oraz promocji i sprzedaży profesjonalnych szkoleń baristycznych.
Spark Foundry i Segafredo nie podają szczegółów związanych z przetargiem, nie ujawniają również, na jak długo zawarły umowę. Wcześniej media do kampanii kaw tej marki planował i kupował dom mediowy Pro Media House.











